ورود کاربراندرخواست عضویت استان : شهر :

جستجو پیشرفته پزشکان

مشخصات فردی
نام پزشک :
نظام پزشکی :
جنسیت :
بیمه
نوع بیمه :
تخصص
تخصص :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :

جستجو پیشرفته مراکز پزشکی

مشخصات کلی
نام مرکز :
نوع بیمه :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :
« بازگشت به لیست مقالات
10 / 10
از 1 کاربر

اصول داشتن وضعیت مناسب در زندگی روزانه

چهارشنبه 30 ارديبهشت 1394 | نظرات کاربران ( 0 ) | نویسنده : مدیریت

اصول داشتن وضعیت مناسب در زندگی روزانه

 در حالت ایستاده : سر و قفسه سینه خود را تا بالا نگه داشته، شانه ها را عقب ببرید و عضلات شکم را به آرامی منقبض کنید.

پاها را به  طور مستقیم قرار دهید ، زانوها را خم نکنید و بطور متناوب به هر پا استراحت داده و آن را روی یک چاپایه قرار دهید.

در هنگام نشستن : از یک بالش کوچک در پشت خود استفاده کنید تا بتوانید صاف بنشینید و پاها را روی زمین بطور صاف قرار دهید . در هنگام نشستن از خم کردن پشت خود پرهیز کنید.

قدم زدن : سرو چانه را بالا و صاف نگه دارید، در امتداد یک خط مستقیم گام بردارید و زانوها را خم نکنید.

خم شدن :  پا ها را به اندازه عرض شانه باز کنید ،بدون خم کردن پشت ،از ناحیه زانو و رانها خم شوید.از خم شدن و چرخیدن بطور همزمان اجتناب کنید  و یک دست خود را همواره تکیه گاه قرار دهید.

بلند کردن اشیا : برای بلند کردن شی از روی زمین ، ابتدا در نزدیکی آن شی روی زمین زانو بزنید و سپس آن را راستای سطح کمرخود از زمین بلند کنید.

بستن  بند کفش : ابتدا روی یک صندلی بنشینید ، یک پا را روی پای دیگر بیاندازید و یا اینکه یک پا را روی چارپایه  قرار دهید،آنگاه بند کفش خود را ببندید.

هل دادن یا کشیدن چیزی روی زمین :  برای این کار از خم شدن اجتناب و از پاها کنید.

خوابیدن  در تخت : لبه تخت بنشینید ، بالاتنه خود را در جهت سر تخت  خم کنید و به کمک بازو ،خودرا روی تخت بکشید .در همین  حال پاهای خود را نیز روی تخت بیاورید و با زانوهای خم شده به یک پهلو قرار گیرید . برای بلند شدن از تخت ، عکس  بالا عمل کنید.

برداشتن چیزی از قفسه : از برداشتن  اشیا از قفسه های بلند که نیاز به پریدن یا کشیده شدن دست داشته باشد، اجتناب کنید،تنها از قفسه  ای که هر دودستتان به راحتی به آن میرسد استفاده نمایید ،در غیر این صورت از چارپایه مناسب استفاده کنید.

عطسه یا سرفه کردن : در هنگام عطسه یا سرفه ، عضلات شکم را به آرامی منقبض کنید و با یک دست ،پشت خود را بگیرید یا پشت خود را به دیوار تکیه دهید . همچنین میتوانید زانوها را به آرامی خم کرده و یک دست خود راروی زانو بگذارید.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

تبلیغات

نظر سنجـــی

نظر سنجی ای به ثبت نرسیده است

پر مخاطب ترین پزشکان