ورود کاربراندرخواست عضویت استان : شهر :

جستجو پیشرفته پزشکان

مشخصات فردی
نام پزشک :
نظام پزشکی :
جنسیت :
بیمه
نوع بیمه :
تخصص
تخصص :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :

جستجو پیشرفته مراکز پزشکی

مشخصات کلی
نام مرکز :
نوع بیمه :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :
« بازگشت به لیست مقالات
10 / 10
از 1 کاربر

بهترین روش مراقبت از مو بطور طبیعی / کراتینه کردن مو

مراقبت از مو به روش طبیعی

یک قاشق غذاخوری پر مایونز یا نصف استکان شیر پرچرب ، یک عدد موز، دو قاشق غذاخوری عسل، یک عدد زرده ی تخم مرغ و یک قاشق روغن نارگیل مواد و توی مخلوط کن بریزید و اونقدر هم به خوره که یک مخلوط یک دست و نرم و شل به دست به یاد

کمتر از سی دقیقه قبل از حمام روی موهای خود قرار داده و بعد با شامپو بشورید. درمانی فوق العاده برای موهای خشک و آسیب دیده و موخوره مفیداست (دو الی سه بار در هفته).

برای موهای فر و یا وز که این ویتامین ها رو به اندازه کافی برای آنها وجود ندارند . کراتینه کردن مو بهترین جایگزین میباشد

  •  ماسک طبیعی مو

برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید به مقدار نیاز متناسب با میزان بلندی مو خود استفاده کنید . استفاده بیش از اندازه نتیجه عکس خواهد داشت.

  1. گام اول : دو عدد تخم مرغ و پنج قاشق غذا خوری روغن زیتون را به خوبی با هم مخلوط کرده تا یک مواد یکدست درست شود . ماسک را روی موهای خود مالیده و به خوبی روی سر خود ماساژ دهید و بعد از 15 دقیقه موهای خود را آبکشی نمایید.
  2. گام دوم: یکی از روش های مناسب برای مو استفاده از عسل و روغن زیتون میباشد. سه قاشق غذاخوری و دو قاشق غذاخوری عسل و روغن یتون را با یکدیگر مخلوط کنید و به موهایتان بمالید.بعد از 15 دقیقه موهای خود را شست و شو دهید.

نکته :

اگر دو قاشق پودر دارچین به همراه یک قاشق غذا خوری آبلیمو را به ماسک مو فوق اضافه کنید باعث نتیجه بهتر میگردد .

نکته:

  1. روغن زیتون بهترین ماده برای رشد و سلامت مو ست. استفاده از روغن زیتون در موهای خشک ، مانند یک معجزه عمل می‌کند. رطوبتی که روغن زیتون ایجاد می‌کند، جنس مو را لطیف تر و پوست سر را محکم تر می‌کند. ماسک مو ترکیب روغن زیتون با عسل، روشی 100% تضمینی برای از بین بردن خشکی و زبری مو است.
  2. عسل طبیعی شامل ویتامین ها، مواد معدنی و مرطوب کننده طبیعی است.روغن زیتون رطوبت طبیعی به موهای شما می‌دهد.

یک چهارم لیوان ماست و یک چهارم لیوان سس مایونز به همراه یک عدد تخم مرغ با یکدیگر مخلوط کنید.خوب مخلوط کرده تا یک دست شود . این ماسک را روی سر به خوبی ماساژ دهید . سر خود را با یک پلاستیک ببندید و پس از یک ساعت توسط شامپو ملایمی موهای خود را با آب سرد بشویید.

ترکیب تخم مرغ و ماست تا به حال یکی از بهترین ماسک‌های مو برای موهای آسیب دیده و یا تقویت کننده فوق العاده برای انواع جنس مو بوده است.

پروتئین موجود در تخم مرغ و چربی طبیعی در ماست که مهم ترین آن اسیدلاکتیک است، باعث ایجاد یک تقویت کننده قوی برای مو می‌شود که رشد مو را به حداکثر می‌رساند. این ماسک می‌تواند یکی از بهترین نرم کننده‌های مو برای موهای رنگ شده و آسیب دیده باشد. البته برای گرفتن بهترین نتیجه بهتر است از این ماسک مو در طولانی مدت استفاده شود تا از تاثیرات بسیار آن مطلع شوید.

(اسید لاکتیک ماست، باعث رشد سریع تر موها می‌شود)

نکته:

توجه داشته باشید که از آب گرم استفاده نکیند چون تخم مرغ با حرارت کم می‌تواند پخته شود. حداقل هفته ای یکبار این ماسک را به مدت یک ساعت روی سر خود بگذارید.

  ( عضو کانال تلگرامی شوید لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید )

 

دانستنی های بیماری(پزشکان ایران) 
مطالب پیشنهادی

 

 

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

تبلیغات

نظر سنجـــی

نظر سنجی ای به ثبت نرسیده است

پر مخاطب ترین پزشکان