ورود کاربراندرخواست عضویت استان : شهر :

جستجو پیشرفته پزشکان

مشخصات فردی
نام پزشک :
نظام پزشکی :
جنسیت :
بیمه
نوع بیمه :
تخصص
تخصص :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :

جستجو پیشرفته مراکز پزشکی

مشخصات کلی
نام مرکز :
نوع بیمه :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :
« بازگشت به لیست مقالات
10 / 10
از 1 کاربر

لبخندی زیباتر با روش های ترمیم دندان

چهارشنبه 8 آذر 1396 | نظرات کاربران ( 0 ) | نویسنده : ---

خنده زیبا با داشتن دندان های زیبا :

ترمیم دندان روش های بسیاری دارد ، از این رو روشهای بسیاری برای ترمیم دندانهای خراب ، شکسته و پوسیده وجود دارد . این روش به داشتن لبخند زیباتر کمک میکند .با توجه به نوع مشکل شما داندانپزشکان یکی از روشهای زیر را برای ترمیم دندانهای شما استفاده میکنند :

  • ترمیم دندانها به روش مستقیم :


در روش ترمیم دندان به روش مستقیم در یک جلسته پوسیدگی دندان برداشته میشود و دندان ها را برای ترمیم آماده میکینم . دندان پزشکان گزینه ها متفاوتی برای ترمیم دارند به عنوان مثال رزین اینومر یا گلاس برای پر کردن قسمت های نزدیک ریشه و مناطقی که تحت فشار زیاد نیستند استفاده میشود .

  • ترمیم دندانها به روش غیر مستقیم :


در روش ترمیم دندان به روش غیر مستقیم در یک جلسه دندان ها را تراش داده و قسمت پوسیده دندان را خارج میکنند و سپس قالبی از دندان آماده میکنند . ماده ترمیمی دندان ها در بخش لابراتوار ساخته شده و در جلسه بعد در دهان بیمار قرار داده میشود .در واقعه به داخل دندان چسبیده میشود .این مواد ترمیمی در اصل در قسمت تاج دندان قرار میگیرد  و بخشی از دندان را پر میکند که باعث تحمل فشار جویدن میشود .همچنین میتوان از فلز، رزین ، سرامیک و یا طلا  برای حفره های درونی دندان استفاده کرد .

 

 برای ورود به صفحه شخصی دکتر مائده پور نصیر ، دندانپزشک ، متخصص بيماريهاي لثه و جراح لثه (پريودنتيست) ، فوق جراحی لثه و ایمپلنت و فوق تخصص پریودنتیست-ایمپلنت کلیک کنید .

 

 

 

  ( عضو کانال تلگرامی شوید لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید )

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

تبلیغات

نظر سنجـــی

نظر سنجی ای به ثبت نرسیده است

پر مخاطب ترین پزشکان