ورود کاربراندرخواست عضویت استان : شهر :

جستجو پیشرفته پزشکان

مشخصات فردی
نام پزشک :
نظام پزشکی :
جنسیت :
بیمه
نوع بیمه :
تخصص
تخصص :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :

جستجو پیشرفته مراکز پزشکی

مشخصات کلی
نام مرکز :
نوع بیمه :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :
« بازگشت به لیست اخبار
10 / 10
از 1 کاربر

آوار برداری به پایان رسید

ﺳﻪشنبه 23 آبان 1396 | نظرات کاربران ( 0 )

معاون سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت : آوار برداری به پایان رسید برای اینکه راحت تر به مصدومان دسترسی پیدا کنیم .

به گزارش سایت پزشکان ایران ، شاهین فتحی در رابطه با حادثه تلخ زلزله کرمانشاه اظهار کرد : ازصبح یکشنبه 22 آبان ماه 10 فروند بالگرد برای امداد رسانی به مناطق آسیب زده وارد عمل شده اند و 162 نفر از مصدومان را منتقل کرده اند . نکته مهم در زمینه این حادثه دردناک یک وسعت منطقه آسیب دیده و برودت هوا می باشد که در شب گذشته این مشکلات شدیدا احساس می شد .

معاون سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر اظهار داشت : ما ابتدا سعی کرده ایم که با اسکان دادن به بازماندگان این حادثه تلخ این مشکل را رفع کنیم . تا کنون 10هزار تخته چادر ، 20 هزار تخته پتو و 185 هزار کنسرو بین مردم توزیع گردیده است .

وی ادامه داد : با توجه به وسعت جمعیت ساکن منطقه و جمعیت تحت تاثیر که شامل 526 روستا و 8 شهر است ، نیاز بیشتر به وسایل ضروری برای هموطنان آسیب دیده احساس می شود . البته تاکنون برای 70 هزار نفر تسهیلات اسکان و تغذیه فراهم شده که تا شب گذشته به دست مسئولان رسیده است .

فتحی در مورد شایعات گفت : لطفا مردم به شایعات توجه نکنند . در صورت ملاحظه هر گونه مشکل در امداد رسانی و یا اطلاع از مناطقی که هنوز امدادگران به آن منطقه نرسیده اند با شماره 112 تماس حاصل فرمایند .

شاهین فتحی افزود : آواربرداری سبک برای دسترسی به مصدومان تقریبا به پایان رسیده است و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که تا امروز بعدظهر اسکان سایر افراد را کامل نماییم .

   ( عضو کانال تلگرامی شوید لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید )

 

اخبار پزشکی (پزشکان ایران) 

  مطالب پیشنهادی


 

 

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

تبلیغات

نظر سنجـــی

نظر سنجی ای به ثبت نرسیده است

پر مخاطب ترین پزشکان