ورود کاربراندرخواست عضویت استان : شهر :

جستجو پیشرفته پزشکان

مشخصات فردی
نام پزشک :
نظام پزشکی :
جنسیت :
بیمه
نوع بیمه :
تخصص
تخصص :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :

جستجو پیشرفته مراکز پزشکی

مشخصات کلی
نام مرکز :
نوع بیمه :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :
« بازگشت به لیست اخبار
10 / 10
از 1 کاربر

ارایه آخرین یافته های درمانی در پنجمین همایش قلب و فناوری های نوین

یکشنبه 6 ارديبهشت 1394 | نظرات کاربران ( 0 )

آخرین یافته های درمانی و فناوری های نوین حوزه قلب و عروق اردیبهشت ماه جاری در پنجمین همایش قلب و فناوری های نوین ارایه می شود.

به گزارش گروه علمی ایرنا از انجمن آترواسکلروزیس ایران، رییس این انجمن در مورد جزئیات برگزاری پنجمین همایش قلب و فناوری های نوین گفت: این همایش در راستای ارتقای دانش پزشکی در رشته قلب، تشبادل نظر متخصصان این رشته و دست اندرکاران صنعت دارویی و تجهیزات پزشکی برپا می شود.

دکتر مسعود قاسمی اظهار کرد: در این همایش بیماری افزایش فشار خون شریانی، داروهای ترکیبی، قرص های حاوی ترکیبات توامان ضد لخته و انعقاد، ضد فشار خون و کاهنده چربی خون مورد بررسی قرار می گیرد.

وی گفت: آنفارکتوس حاد قلبی، درمان آنژیوپلاستی اورژانس و درمان های پیشرفته، اختلالات ریتم قلبی و درمان آریتمی با تکنیک مدرن سرمادهی (کرایو)، استنت های قلبی و عروقی، ارزیابی آخرین دستاوردهای پزشکی در درمان نارسایی قلب، پیشگیری در بیماری های عروقی به ویژه قلب و روش های مشترک متخصصان قلب و عروق و کلیه در درمان فشار خون از دیگر محورهای این همایش است.

رییس انجمن آترواسکلروزیس ایران با بیان اینکه پانل ها و کارگاه های عملی نیز در حاشیه این همایش برگزار می شود، افزود: سخنرانان و اساتید داخلی و خارجی در این همایش به ارایه مطالب علمی می پردازند. همچنین برای پرستاران قلب و عروق بخش ویژه مراقبت های پس از جراحی های باز و مراقبت های پس از سکته و آنژیوگرافی، پانل های جداگانه ای درنظرگرفته شده است.

به گفته قاسمی، امتیاز بازآموزی کامل به متخصصان داخلی قلب، فلوشیپ های قلب و پزشکان عمومی شرکت کننده در این همایش ارایه می شود.

پنجمین همایش قلب و فناوری های نوین با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مرکز تحقیقات آندووسکولار و انجمن علمی آترواسکلروزیس ایران در روزهای 22 تا 25 اردیبهشت ماه جاری در استان گیلان برگزار می شود.

 منبع:ایرنا

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

تبلیغات

نظر سنجـــی

نظر سنجی ای به ثبت نرسیده است

پر مخاطب ترین پزشکان