ورود کاربراندرخواست عضویت استان : شهر :

جستجو پیشرفته پزشکان

مشخصات فردی
نام پزشک :
نظام پزشکی :
جنسیت :
بیمه
نوع بیمه :
تخصص
تخصص :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :

جستجو پیشرفته مراکز پزشکی

مشخصات کلی
نام مرکز :
نوع بیمه :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :
« بازگشت به لیست اخبار
10 / 10
از 1 کاربر

انجمن جراحان ارتوپدی ایران :بیمه ها به تعهدات خود عمل نمی کنند

دوشنبه 13 مهر 1394 | نظرات کاربران ( 0 )

عضو انجمن جراحان ارتوپدی ایران با انتقاد نسبت به استفاده ابزاری از پوشش بیمه ای در کشور گفت:بیمه ها به تعهدات خود عمل نمی کنند و هزینه های درمانی بیمارستانها و پزشکان را دیر پرداخت می کنند.

 دکتر محمد رازی در حاشیه بیست وسومین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی ایران افزود: بیمه ها با پول مردم کاسبی و کار می کنند و این موجب می شوند که پول بیمارستان و پزشکان را دیرتر بدهند و آنها نیز با بیمه ها کار نکنند.
وی اضافه کرد :کسانی که مسئول بیمه های پایه می شوند به دلیل پایین بودن خدمات آنها بیمه های مکمل را مونتاژ می کنند.
رازی اظهار کرد:با فرض در نظر گرفتن بیمه مکمل اگر هزینه جراحی عضوی 15 میلیون تومان باشد، بیمه ها فقط 5 میلیون آن را می پردازند بنابراین همیشه عقب هستند و با این شرایط باز بیمه ها توان پرداخت هزینه ها را ندارند.
رازی افزود: بیمه ها در دنیا با خود پزشک قرار داد می بندند و بر سر نرخی به تفاهم می رسند در حالی که در کشور ما تفاهمی وجود ندارد و تعیین نرخ اجباری است در حالی که نباید زور و اجبار در ارائه خدمات وجود داشته باشد.
عضو انجمن جراحان ارتوپدی ایران اظهار کرد: موضوع مهمتر این است که بیمه ها به تعهدات خود عمل نکرده و با پول مردم کار می کنند و پول پزشکان و بیمارستان ها را یک سال دیرتر به آنها می دهند این موجب می شود تا پزشکان و بیمارستان ها تمایلی به کار کردن با بیمه ها نداشته باشند.
وی اظهار کرد: بعد از اجرای طرح تحول سلامت و رایگان شدن جراحی مردم به مراکز درمانی هجوم آوردند. بیمارستان ها نیز پروتزهای مورد نیاز عمل های جراحی را از شرکت ها خریداری کرده اما اکنون با کمبود بودجه مواجه شده اند؛ بنابراین اکنون در حال سخت گیری بیشتری در اجرای طرح تحول سلامت هستند.
بیست و سومین انجمن جراحان ارتوپدی ایران در روزهای 13 تا 17 در سالن همایش برج میلاد در حال برگزاری است

منبع:ایرنا

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

تبلیغات

نظر سنجـــی

نظر سنجی ای به ثبت نرسیده است

پر مخاطب ترین پزشکان