ورود کاربراندرخواست عضویت استان : شهر :

جستجو پیشرفته پزشکان

مشخصات فردی
نام پزشک :
نظام پزشکی :
جنسیت :
بیمه
نوع بیمه :
تخصص
تخصص :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :

جستجو پیشرفته مراکز پزشکی

مشخصات کلی
نام مرکز :
نوع بیمه :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :
« بازگشت به لیست اخبار
10 / 10
از 1 کاربر

برگزاری شانردهمین جشنواره و کنگره بین المللی رویان

شنبه 7 شهریور 1394 | نظرات کاربران ( 0 )

 

شانزدهمین جشنواره کنگره های بین المللی رویان در روزهای 11 تا 13 شهریورماه با حضور برجسته محققان داخلی و خارجی در سالن همایش های رازی تهران برگزار خواهد شد.

رییس شانزدهمین جشنواره بین المللی تحقیقات رویان پزشکی تولید مثل- سلول های درمانی روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: 204 طرح تحقیقاتی از 47 کشور جهان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
دکتر حمید رضا گورابی اظهار کرد: این طرح تحقیقاتی در زمینه های مختلف از جمله پزشکی تولید مثل، جنین شناسی، ناباروری زنان ومردان و ژنتیک تولید مثل به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
وی به بیشترین طرح های تحقیقاتی از کشورهای مختلف اشاره کرد وگفت: بیشترین طرح های تحقیقاتی از کشورآمریکا(28)،چین(22)، هند(16)،ایتالیا(14)،آلمان(11) و ژاپن(10) به جشنواره رویان ارسال شده است.
گورابی با اشاره به اینکه 160 داور ملی و بین المللی داوری طرح های امسال را برعهده داشتند گفت: پنج طرح بین المللی و 2 طرح ملی با عنوان برگزیدگان این جشنواره انتخاب شدند.
دبیر علمی شانزدهمین کنگره بین المللی تولید مثل در این نشست به محورهای این کنگره بین المللی اشاره کرد و گفت: استفاده از آخرین متدهای درمان ناباروری، به روز رسانی روش های درمانی بیماران با پاسخ ضعیف تخم دانی، کاربردهای نوین شبیه سازی در انسان وحیوان سقط های مکرر: تازه های مربوط به علت شناسی، تشخیص و درمان یافته های جدید مولکولی در سقط های مکرر خود به خودی از جمله محورهای شانزدهمین کنگره بین المللی پزشکی تولید مثل است.
دکتر فرید داد خواه گفت: بررسی تاثیر آرام سازی بر اضطراب زنان نابارورتحت درمان با روش های کمک باروری، تدوین و اعتبار سنجی پرسش نامه نگرش سنجی پیرامون اهدای تخمک و روش های جدید حفظ باروری در بیماران مبتلا به سرطان را از دیگر محورهای این کنگره بین المللی برشمرد.
وی به تعداد مقالات ارسالی به شانزدهمین کنگره بین المللی پزشکی تولید مثل اشاره کرد وگفت: از مجموع 515 مقاله رسیده به دبیرخانه 315 مقاله مرتبط با این کنگره بوده که از این تعداد 72 مقاله بصورت سخنرانی در یازده پنل علمی ارایه خواهد شد.


منبع :ایرنا

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

تبلیغات

نظر سنجـــی

نظر سنجی ای به ثبت نرسیده است

پر مخاطب ترین پزشکان