ورود کاربراندرخواست عضویت استان : شهر :

جستجو پیشرفته پزشکان

مشخصات فردی
نام پزشک :
نظام پزشکی :
جنسیت :
بیمه
نوع بیمه :
تخصص
تخصص :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :

جستجو پیشرفته مراکز پزشکی

مشخصات کلی
نام مرکز :
نوع بیمه :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :
« بازگشت به لیست اخبار
10 / 10
از 1 کاربر

تزریق واکسن هپاتیت A برای زائرین اربعین

دوشنبه 1 آبان 1396 | نظرات کاربران ( 0 )

رئیس شبکه هپیاتیت ایران با توجه به تعداد بسیار زیادی که از ایرانیان در راهپیمایی اربعین حسینی هر سال شرکت می کنند ، توضیح داد : بهتر از قبل از مسافرت زائرین حتما این واکسن را تزریق کنند .

به گزارش سایت پزشکان ایران ، دکتر سید مؤید علویان در خصوص هفته هپاتیت افزود : مهمترین راه انتقال این بیماری آب و غذای آلوده می باشد ؛ باید اصول بهداشتی را در طول سفر خود رعایت کنند تا ابتلا به این بیماری کاهش یابد .

این بیماری یک نوع التهاب کبد است که از فردی به فرد دیگر از طریق مدفوع آلوده و یا از مصرف آب و غذا آلوده به یکدیگر منتقل می شود . بروز این بیماری به مسئله بهداشت جامعه بستگی دارد .
دکتر سید مؤید علویان ادامه داد : زائرین در سفر خود نکات بهداشتی را رعایت کرده و قبل مصرف غذا حتما دست خود را شسته ، از خوردن غذا نامطئن و یا خام جدا خودداری کنند و همچنین از بطری آب یکبار مصرف استفاده کنند و یا آب جوشانده شده استفاده کنند ، و همچنین هنگام مصرف میوه علاوه بر شستشویی آنها حتما پوست کنند .

وی ادامه داد : خستگی ، بی اشتهایی ، ضعف ، شکم درد ، تب ،سردرد ، درد مفاصل ، اسهال و خارش ، تغییر رنگ چشم و پوست ، حالت تهوع و استفراغ از علائم بالینی این بیماری می باشد .

   ( عضو کانال تلگرامی شوید لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید )

 

اخبار پزشکی (پزشکان ایران) 

  مطالب پیشنهادی


 

 

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

تبلیغات

نظر سنجـــی

نظر سنجی ای به ثبت نرسیده است

پر مخاطب ترین پزشکان