ورود کاربراندرخواست عضویت استان : شهر :

جستجو پیشرفته پزشکان

مشخصات فردی
نام پزشک :
نظام پزشکی :
جنسیت :
بیمه
نوع بیمه :
تخصص
تخصص :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :

جستجو پیشرفته مراکز پزشکی

مشخصات کلی
نام مرکز :
نوع بیمه :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :
« بازگشت به لیست اخبار
10 / 10
از 1 کاربر

معرفی مواد غذایی ارگانیک در جشنواره سلامت دانشگاهیان

یکشنبه 6 ارديبهشت 1394 | نظرات کاربران ( 0 )

رئیس مرکز بهداشت و درمان دانشگاه صنعتی امیرکبیر از برگزاری جشنواره سلامت دانشگاهیان در این دانشگاه خبر داد و معرفی مواد غذایی سالم و ارگانیک را از جمله برنامه های این جشنواره اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر حمید کشوری گفت: جشنواره سلامت دانشگاهیان به همت مرکز بهداشت و درمان دانشگاه امیرکبیر و با حمایت وزارتخانه های علوم و بهداشت تدارک یافته و از 14 تا 16 اردیبهشت ماه با حضور روسای مراکز بهداشتی درمانی دانشگاه های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی توسعه فرهنگ بهداشت و ارتقای سطح سلامت دانشگاهیان را از اهداف این جشنواره ذکر کرد و یادآور شد: در این جشنواره محصولات بهداشتی رایگان از قبیل مسواک در بین بازدید کنندگان و دانشگاهیان توزیع می شود و علاوه بر آن شرکت های فعال در حوزه سلامت، محصولات غذایی و خوراکی از قبیل محصولات ارگانیک، لبنیات، خشکبار و انواع نوشیدنی سالم در بین بازدیدکنندگان و دانشجویان توزیع خواهند کرد.

کشوری انجام معاینات پزشکی به صورت رایگان برای بازدیدکنندگان را از دیگر خدمات قابل ارائه دراین جشنواره نام برد و ادامه داد: همزمان با این جشنواره، اجلاس روسای مراکز بهداشتی درمانی سراسر کشور در روز 16 اردیبهشت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

مدیر مراکز بهداشت و درمان دانشگاه های منطقه یک کشور استقبال شرکت ها از این جشنواره و نمایشگاه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این جشنواره هر سال به میزبانی یکی از دانشگاه ها برگزار می شود و در سال جاری با برنامه ریزی های انجام شده شرکت های فعال غذایی و بهداشتی در نمایشگاه سلامت دانشگاهیان حضور خواهند داشت.

کشوری با ابراز امیدواری از اینکه برگزاری این جشنواره بتواند در توسعه سطح بهداشتی و آشنایی دانشگاهیان با محصولات غذایی سالم نقش ارزنده ای ایفا کند، خاطرنشان کرد: بازدید از این نمایشگاه برای تمام علاقه مندان آزاد خواهد بود.

تاکنون حضور چندین شرکت در حوزه لبنیات، غذای ارگانیک، ماکارونی، آبمیوه و نوشیدنی های سالم، خشکبار، کیک و بیسکویت و محصولات بهداشتی در نمایشگاه قطعی شده است و آنها با حضور در نمایشگاه محصولات سالم خود را بین دانشگاهیان عرضه خواهند کرد.

 منبع:ایرنا

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

تبلیغات

نظر سنجـــی

نظر سنجی ای به ثبت نرسیده است

پر مخاطب ترین پزشکان