ورود کاربراندرخواست عضویت استان : شهر :

جستجو پیشرفته پزشکان

مشخصات فردی
نام پزشک :
نظام پزشکی :
جنسیت :
بیمه
نوع بیمه :
تخصص
تخصص :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :

جستجو پیشرفته مراکز پزشکی

مشخصات کلی
نام مرکز :
نوع بیمه :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :
« بازگشت به لیست اخبار
10 / 10
از 1 کاربر

معرفی روش های کاهش عوارض بارداری و زایمان در کنگره زنان و زایمان

دوشنبه 30 شهریور 1394 | نظرات کاربران ( 0 )

دبیرعلمی دوازدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی ایران از معرفی روش های کاهش عوارض بارداری و زایمان در این کنگره خبر داد.

انجمن متخصصان زنان و مامایی ایران، دکتر شهلا چایچیان افزود:در دوازدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی ایران تلاش خواهیم کرد تا آخرین دستاوردهای و یافته های علمی را به مخاطبان این حوزه معرفی و شرکت کنندگان طی یک تبادل دوجانبه از تجربیات یکدیگر بهره مند شوند.
وی با بیان اینکه یکی از مباحث مورد توجه در این کنگره سلامت زایمان است،گفت:در سال های اخیر این امکان فراهم شده است که مادران نوع زایمان را انتخاب کنند و به تازگی در استرالیا سیاست های جدیدی برای ارتقاء سلامت مادر و جنین پیاده می شود که از عوارض بارداری و زایمان می کاهد. درباره این روش ها در کنگره مباحثی ارائه خواهد شد.
وی اظهار کرد:یکی از مهمترین برنامه های این کنگره جراحی زنده روی جنین است. جراحی روی جنین یک عمل بسیار ظریف و طاقت فرسا است و باید حتما در زمان خاصی انجام شود.
دبیرعلمی دوازدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی ایران افزود: تدابیری اندیشیده شده است تا اگر مورد عملی در روزهای برگزاری کنگره پیش آمد، این عمل توسط یکی از پزشکان صاحب نام خارج از کشور به صورت زنده برای حاضرین نمایش داده شود.
وی درباره مزیت ها و ضرورت های عمل جراحی روی جنین گفت: بیماری های خاصی وجود دارند که اگر در زمان پرورش جنین در داخل شکم مادر درمان شوند، در آینده جلوی عوارض بسیار آن گرفته می شود.
چایچیان همچنین به نقش علم ژنتیک در بارداری و سلامت باروری اشاره کرد و گفت: درباره این مقوله اعضای جوان هیات علمی دانشگاههای امریکا صحبت خواهند کرد. جلوگیری از لقاح نوزادان ناهنجار و ناقص از مهمترین اهداف علم ژنتیک در این خصوص است.
دبیرعلمی دوازدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی ایران افزود: علاوه بر این بحث فارماکوژنتیک که آینده طب را روشن خواهد کرد مدنظر است،اینکه باید چه دارویی، با چه دوزی و در چه زمانی برای مادر یا نوزاد تجویز شود بسیار حائز اهمیت است.
به گفته وی استفاده از سلولهای بنیادی در درمان بیماری های زنان، سرطان ها، لاپاراسکوپی، درمان های ناباروری و بسیاری از موضوعات روز از جمله سرفصل های دوازدهمین کنگره زنان و مامایی هستند.
دوازدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی از 16 تا 19 مهرماه در مرکز همایش های رازی برگزار می شود.

 منبع:ایرنا

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

تبلیغات

نظر سنجـــی

نظر سنجی ای به ثبت نرسیده است

پر مخاطب ترین پزشکان