ورود کاربراندرخواست عضویت استان : شهر :

جستجو پیشرفته پزشکان

مشخصات فردی
نام پزشک :
نظام پزشکی :
جنسیت :
بیمه
نوع بیمه :
تخصص
تخصص :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :

جستجو پیشرفته مراکز پزشکی

مشخصات کلی
نام مرکز :
نوع بیمه :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :
« بازگشت به لیست اخبار
10 / 10
از 1 کاربر

پروژه ملی 100 مطب دیابتی کلید خورد

یکشنبه 11 مرداد 1394 | نظرات کاربران ( 0 )

پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم با همکاری بنیاد امور بیماری های خاص، پروژه ملی 100 مطب دیابتی را راه اندازی کرد.

پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم، پس از بررسی وضعیت دیابت در ایران و پیش بینی افزایش 87 درصدی بیماران دیابتی تا سال 2030، پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری بنیاد امور بیماری های خاص، راه اندازی، تجهیز و آموزش 100 مطب پزشکی به عنوان مراکز تشخیص، پیشگیری و شناخت بیماری دیابت را در دستورکار خود قرار داد.

اصلاح وضعیت درمان در ایران، بهبود و کاهش هزینه های مرتبط با دیابت، تغییر نگرش و اصلاح سبک زندگی و ارایه مدل جدید کنترل دیابت از دیگر اهداف این طرح به شمار می رود.

به گفته دکتر ساسان شرقی، مسوول واحد آموزش عمومی پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم، این طرح تپش نام دارد که منظور از آن تشخیص، پیشگیری و شناخت بیماران دیابتی است و با اجرای آزمایشی این طرح در استان های تهران و کرمان شرایط برای افزایش مراکز ارایه خدمت به بیماران فراهم می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در کشور مراکز اختصاصی تپش خصوصی برای ارایه خدمات به بیماران دیابتی وجود ندارد، اظهار کرد: هدف اصلی بنیاد امور بیماری های خاص برای اجرای این طرح را بهره مندی بیماران دیابتی از روش های مراقبتی پیشگیری عوارض و کنترل بیماری از طریق راه اندازی تجهیز و آموزش پزشکان عنوان کرد.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

تبلیغات

نظر سنجـــی

نظر سنجی ای به ثبت نرسیده است

پر مخاطب ترین پزشکان