ورود کاربراندرخواست عضویت استان : شهر :

جستجو پیشرفته پزشکان

مشخصات فردی
نام پزشک :
نظام پزشکی :
جنسیت :
بیمه
نوع بیمه :
تخصص
تخصص :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :

جستجو پیشرفته مراکز پزشکی

مشخصات کلی
نام مرکز :
نوع بیمه :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :
« بازگشت به لیست اخبار
10 / 10
از 1 کاربر

آمار دقیقی از تعداد محبوس شدگان وجود ندارد

پنجشنبه 14 ارديبهشت 1396 | نظرات کاربران ( 0 )

معدن یورت

ظهر روز گذشته معدن زغال سنگ یورت در آزاد شهر استان گلستان فروریخت و براساس گزارش‌های منتشر شده، تعدادی کارگر در عمق حدود 1500  متری معدن محبوس شدند که امدادرسانی‌ها از روز گذشته همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت پزشکان ایران به نقل از ایسنا : در ساعت 12:05 ظهر روز گذشته (چهارشنبه) معدن زمستانه یورت در منطقه خوش ییلاق آزادشهر استان گلستان، دچار انفجار شد و براساس آماری که مسئولان اعلام کردند 35 نفر از معدن کاران در میان آوار این انفجار محبوس شدند.

در پی وقوع این حادثه،  بلافاصله 6 تیم امدادی برای نجات و بررسی حادثه به محل  اعزام شدند و از سوی دیگر سایر دستگاه های امدادی همچون اورژانس که 14دستگاه اتوبوس آمبولانس را راهی محل کردند، در حوالی معدن یورت مستقر شدند.

با گذشت حدود یک روز  از حادثه، امدادرسانی به حادثه دیدگان معدن در حالی ادامه دارد که  به رغم ازدحام جمعیت، امدادگران و معدن کارانی که از شهرهای مختلف به محل آمده اند به منظور انجام آواربرداری وارد محدوده معدن شده‌اند تا بتوانند با حفر تونلی انحرافی به پیکرهای معدنچیان باقی مانده در معدن دست یابند.

در حال حاضر ده‌ها آمبولانس و اتوبوس آمبولانس در طول مسیرهای منتهی مستقر بوده و در حالت آماده‌باش کامل هستند. این در حالیست که وزیر تعاون، وزیر صنعت و نمایندگانی از تامین اجتماعی، اورژانس، پلیس، هلال احمر، مدیریت بحران و ... در محل حادثه برای رسیدگی به روند کار حضور دارند.

 


عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

تبلیغات

نظر سنجـــی

نظر سنجی ای به ثبت نرسیده است

پر مخاطب ترین پزشکان