ورود کاربراندرخواست عضویت استان : شهر :

جستجو پیشرفته پزشکان

مشخصات فردی
نام پزشک :
نظام پزشکی :
جنسیت :
بیمه
نوع بیمه :
تخصص
تخصص :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :

جستجو پیشرفته مراکز پزشکی

مشخصات کلی
نام مرکز :
نوع بیمه :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :
« بازگشت به لیست اخبار
10 / 10
از 1 کاربر

رشد 60 درصدی خدمات شبکه آزمایشگاهی

یکشنبه 11 تير 1396 | نظرات کاربران ( 0 )

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با اعلام رشد 60 درصدی خدمات ارایه شده از سوی مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی، این موفقیت را یکی از دستاوردهای قابل توجه این شبکه در زمینه توسعه خدمات آزمایشگاهی در سراسر کشور دانست.

به گزارش سایت پزشکان ایران به نقل از ایرنا ؛ سورنا ستاری در خصوص توسعه خدمات آزمایشگاهی در سراسر کشور همچنین به رشد 88 درصدی درآمد این مراکز نسبت به سال 1394 ، اشاره کرد و گفت: رتبه‌بندی جدید مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر اساس ارزیابی عملکرد این مراکز در سال 1395 اعلام شده است.
سورنا ستاری اظهار کرد: تا پایان سال گذشته 204 مجموعه آزمایشگاهی از دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی دولتی و شرکت‌های خصوصی سراسر کشور عضو قطعی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی بوده‌اند که از این تعداد 185 مجموعه آزمایشگاهی در ارزیابی عملکرد سال 1395 شبکه شرکت کرده‌اند.
وی افزود: سال گذشته مراکز عضو شبکه تقریباً یک میلیون و 600 هزار خدمت آزمایشگاهی به بیش از 50 هزار مشتری شامل پژوهشگران، دانشجویان و صنایع کشور ارایه کرده و درآمدی در حدود 752 میلیارد ریال داشته‌اند.
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری ادامه داد: فعالیت باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی در زمینه جذب دانشجویان و اعضای هیات علمی برای دریافت خدمات آزمایشگاهی از مراکز عضو شبکه، از عوامل موثر این پیشرفت ها به شمار می رود.
ستاری با اشاره به اینکه در حال حاضر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در همه استان‌های کشور آزمایشگاه عضو دارد، تصریح کرد: حدود 30 درصد اعضای شبکه از آزمایشگاه‌های بخش خصوصی، 40 درصد از دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، هفت درصد از وزارت بهداشت، هفت درصد از وزارت جهاد کشاورزی و مابقی از سایر وزارت‌خانه‌ها هستند.
رییس مرکز ملی نخبگان با بیان اینکه از کل خدمات ارایه شده در سال 1395، نزدیک به 900 هزار خدمت توسط بخش خصوصی ارائه شده است، افزود: حدود 430 هزار خدمت توسط پژوهشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، 191 هزار خدمت توسط دانشگاه‌های وزارت علوم و 138 هزار خدمت توسط دانشگاه‌های وزارت بهداشت ارایه شده است.
ستاری با اشاره به حضور شرکت‌های خصوصی ارایه کننده خدمات آزمایشگاهی در بین 20 رتبه اول شبکه اظهار کرد: پنج مرکز از بخش خصوصی و 10 مرکز از وزارت علوم در بین این شرکت ها قرار دارند.

اخبار پزشکی(سایت پزشکان ایران)
مطالب پیشنهادی
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

تبلیغات

نظر سنجـــی

نظر سنجی ای به ثبت نرسیده است

پر مخاطب ترین پزشکان