ورود کاربراندرخواست عضویت استان : شهر :

جستجو پیشرفته پزشکان

مشخصات فردی
نام پزشک :
نظام پزشکی :
جنسیت :
بیمه
نوع بیمه :
تخصص
تخصص :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :

جستجو پیشرفته مراکز پزشکی

مشخصات کلی
نام مرکز :
نوع بیمه :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :
« بازگشت به لیست اخبار
10 / 10
از 1 کاربر

بررسی مشکلات رایج دندانی کودکان در کنگره دندانپزشکی نقش جهان

شنبه 21 مرداد 1396 | نظرات کاربران ( 0 )

مدیر اجرایی کنگره دندانپزشکی نقش جهان از ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه دندانپزشکی خبر داد و گفت: عوارض ایمپلنت و مشکلات رایج در دندانپزشکی کودکان در این کنگره مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش سایت پزشکان ایران به نقل از ایرنا ؛ دکتر هادی سلیمی در آستانه برگزاری کنگره دندانپزشکی نقش جهان اظهار کرد: موضوعاتی همچون نحوه تراش و نکات کلینیکی درمان با اس اس کراون در دندان های شیری، روش های پرکردن کانال در اندودنتیکس در این کنگره توسط اساتید برجسته این رشته ها ارائه می شود.
وی افزود: کاربرد مش تیتانیومی همزمان با ایمپلنت در بازسازی عرضی استخوان، کاربرد لیزهای دایود و بلیچینگ همچنین مراحل باند کردن لمینت های سرامیکی نیز در این کنگره بررسی می شود.
مدیر اجرایی کنگره دندانپزشکی نقش جهان ادامه داد: قراردادن فوری ایمپلنت در محل دندان کشیده شده همچنین عوارض و معضلات ایمپلنت در این کنگره توسط اساتید برجسته مورد بحث و گفتگو قرار می گیرد.
به گفته سلیمی مشکلات رایج در دندانپزشکی کودکان، مفاهیم جدید در کنترل رفتاری کودکان در دندانپزشکی و فضانگهدار یا عملکرد مشابه دندان برای جایگزینی دندان شیری، عوارض درمان های اندودنتیکس، علل و روش های پیشگیری نیز در این کنگره در قالب کارگاه ارائه خواهد شد.
وی عنوان کرد: جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه دندانپزشکی در کنگره دندانپزشکی نقش جهان مطرح خواهد شد و پیش بینی می شود حدود یک هزار نفر در این کنگره شرکت کنند؛ 30 تا 40 سخنران داخلی و خارجی در این کنگره خواهیم داشت و این کنگره برای شرکت کنندگان 15 امتیاز بازآموزی دارد.
مدیر اجرایی کنگره دندانپزشکی نقش جهان با بیان اینکه نمایشگاهی از تجهیزات دندانپزشکی در حاشیه این کنگره برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این کنگره 1 تا 3 شهریورماه در هتل عباسی اصفهان برگزار خواهد.

 

 

اخبار پزشکی(سایت پزشکان ایران)
مطالب پیشنهادی

 

 

 

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

تبلیغات

نظر سنجـــی

نظر سنجی ای به ثبت نرسیده است

پر مخاطب ترین پزشکان