ورود کاربراندرخواست عضویت استان : شهر :

جستجو پیشرفته پزشکان

مشخصات فردی
نام پزشک :
نظام پزشکی :
جنسیت :
بیمه
نوع بیمه :
تخصص
تخصص :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :

جستجو پیشرفته مراکز پزشکی

مشخصات کلی
نام مرکز :
نوع بیمه :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :
« بازگشت به لیست اخبار
10 / 10
از 1 کاربر

مصرف مکمل های یددار برای مادران ضروری میباشد

دوشنبه 6 شهریور 1396 | نظرات کاربران ( 0 )

دبیر علمی یازدهمین کنگره بین المللی بیماریهای غدد درون ریز و متابولیسم گفت: نیاز مادران به 'ید' در دوران بارداری و شیردهی افزایش می یابد بنابراین باید مکمل های یددار مصرف کنند.

به گزارش سایت پزشکان ایران به نقل از ایرنا  ؛  دکتر حسین دلشاد در این گفتگو اظهار کرد: نتایج مطالعات انجام شده روی زنان باردار در 10 استان ایران نشان می دهد که مادران در دوران بارداری به مکمل های یددار نیاز بیشتری دارند.
وی بیماری تیروئید در دوران بارداری و تولیدمثل را یکی از مهمترین بیماری های غدد و کمبود ید را عامل بروز این بیماری دانست و گفت: در سال های گذشته کمبود ید در ایران وجود داشته است اما در 10 سال اخیر ایران جزو 10 کشور عاری از کمبود ید معرفی شده است.
دبیر علمی یازدهمین کنگره بین المللی بیماریهای غدد درون ریز و متابولیسم در مورد محورهای این کنگره افزود: بیماری های غده هیپوفیز، هیپوتالاموس، تیروئید، پاراتیروئید، تخمدان، بیضه، دیابت، اختلال چربی خون و چاقی از جمله محورهای این کنگره است که طی سه روز برگزاری کنگره در قالب سخنرانی های جامع و سمپوزیوم ها به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد.
دکتر حسین دلشاد ادامه داد : در مجموع در این کنگره 10 سخنرانی و 12 سمپوزیوم و 2 کارگاه عملی برگزار خواهد شد. همچنین 350 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده که از مجموع مقالات پذیرفته شده 60 مقاله در قالب سخنرانی و مابقی به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

 

  ( عضو کانال تلگرامی شوید لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید )

 

 

اخبار پزشکی(پزشکان ایران)
مطالب پیشنهادی

 

 

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

تبلیغات

نظر سنجـــی

نظر سنجی ای به ثبت نرسیده است

پر مخاطب ترین پزشکان