ورود کاربراندرخواست عضویت استان : شهر :

جستجو پیشرفته پزشکان

مشخصات فردی
نام پزشک :
نظام پزشکی :
جنسیت :
بیمه
نوع بیمه :
تخصص
تخصص :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :

جستجو پیشرفته مراکز پزشکی

مشخصات کلی
نام مرکز :
نوع بیمه :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :
« بازگشت به لیست اخبار
10 / 10
از 1 کاربر

ایجاد قفل بر روی رایانه و تلفن همراه با ضربان قلب

چهارشنبه 5 مهر 1396 | نظرات کاربران ( 0 )

با مطالعه جدید بر روی ضربان قلب هر فرد محققان دانشگاه بوفالو در آمریکا سیستمی ایجاد کردند که با محاسبه اندازه قلب هر شخص میتواند رایانه ، تلفن همراه قفل و باز کند .

به گزارش سایت پزشکان ایران به نقل از ایرنا ،محققان در بررسی های اخیر با استفاده یک رادار دوپلر سطح پایین برای شناسایی اندازه و شکل قلب هر شخص استفاده استفاده می‌کنند. تا کنون دو شخص که شکل قلب آنها یکسان باشد شناسایی نشده و قلب هر انسان نیز در طول عمر خود هیچگونه تغییری پیدا نمی کند.فقفط در صورتی که به بیماری های قلبی مبتلا گردد ممکن است تغییر یابد.در واقعه عملکرد این سیستم برای ثبت شکل و ضربان قلب به 8 ثانیه زمان نیاز دارد و بدون نیاز به تماس فیزیکی  اجازه دسترسی به شخص میدهد .

با تحقیقات صورت گرفته محققان دریافتند که شدت سیگنال ناشی از این فناوری بسیار کمتر نسبت به سیگنال‌های عادی وای فای میباشد ، در واقعه خطری برای کاربر ندارد .

امنیت ناشی از سیستم های زیست‌ سنجی با استفاده از فناوری های همچون اثرانگشت ، تشخیص چهره و اسکن عنبیه چشم نخستین حرکت به صوی آینده است .هر کدام از سیستم های زیست محیطی منحصر به فرد در واقعه یک گزینه برای ساخت فناوری های زیست‌سنجی است .

   ( عضو کانال تلگرامی شوید لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید )

اخبار پزشکی (پزشکان ایران) 

  مطالب پیشنهادی


 

 

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

تبلیغات

نظر سنجـــی

نظر سنجی ای به ثبت نرسیده است

پر مخاطب ترین پزشکان