ورود کاربراندرخواست عضویت استان : شهر :

جستجو پیشرفته پزشکان

مشخصات فردی
نام پزشک :
نظام پزشکی :
جنسیت :
بیمه
نوع بیمه :
تخصص
تخصص :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :

جستجو پیشرفته مراکز پزشکی

مشخصات کلی
نام مرکز :
نوع بیمه :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :
« بازگشت به لیست اخبار
10 / 10
از 1 کاربر

پایان غم‌انگیز داستان دختر جوان مصدوم

دوشنبه 30 آذر 1394 | نظرات کاربران ( 0 )

دختر حادثه دیده در میدان فاطمی درگذشت

انگار حواشی مرتبط با جامعه پزشکی و واکنش‌های عمومی رسانه‌ای و فضای مجازی به اتفاقات مرتبط با آن جامعه به این زودی‌ها تمام‌شدنی نیست. این‌بار تصادف دختر جوانی که مقابل بیمارستان سجاد تهران افتاد، جنجال‌ساز شد.

به گزارش سایت پزشکان ایران دکتر سید محمد حسین میردهقان، مدیر کل نظارت بر امور درمان وزارت بهداشت با اشاره به تصادف خونین در حوالی میدان فاطمی، گفت: متاسفانه در حدود 100 متری بیمارستان امام سجاد(ع) تصادفی رخ می‌دهد که دلیل مدیران بیمارستان این بود که این انتقال وظیفه آمبولانس است.به هر حال بعد از 20 دقیقه مصدوم به بیمارستان منتقل شد. این اقدام مدیران بیمارستان سجاد با واکنش‌ روبه‌رو شده و مسوولان می‌گویند کار آنها غیرحرفه‌ای هم بوده است.

امین صابری‌نیا، رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی (اورژانس کشور) به فارس گفته است:‌ «همه بیمارستان‌ها، اورژانس‌ها و حتی مراکز درمانی دولتی یا خصوصی در شرایطی که وضعیت فرد مصدوم یا بیمار تهدید‌آمیز و خطرمرگ وجود داشته باشد، باید برای انتقال چنین موردهای سریع اقدام کنند.

در قانون مجازات، خودداری از کمک به مصدومان و رفع مخاطرات جانی، تا یک‌ سال حبس یا جزای نقدی محکومیت دارد.» البته حسن عباسی، مدیر روابط ‌عمومی اورژانس تهران، این را که 20 دقیقه طول کشیده تا مصدوم به بیمارستان منتقل شود، رد کرد. سید محمد‌حسین دهقان، مدیرکل نظارت بر امور درمان وزارت بهداشت، عصر دیروز از مرگ این دختر خبر داد. او گفت: «این دختر به دلیل صدمه شدید جمجه،‌ خونریزی و عمق جراحت فوت شد.» میردهقان گفته اورژانس بعد از 12 دقیقه مصدوم را به بیمارستان منتقل کرده بود.

 

 

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

تبلیغات

نظر سنجـــی

نظر سنجی ای به ثبت نرسیده است

پر مخاطب ترین پزشکان