ورود کاربراندرخواست عضویت استان : شهر :

جستجو پیشرفته پزشکان

مشخصات فردی
نام پزشک :
نظام پزشکی :
جنسیت :
بیمه
نوع بیمه :
تخصص
تخصص :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :

جستجو پیشرفته مراکز پزشکی

مشخصات کلی
نام مرکز :
نوع بیمه :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :
« بازگشت به لیست اخبار
10 / 10
از 1 کاربر

كاهش فاصله ازدواج تا فرزندآوري

یکشنبه 19 ارديبهشت 1395 | نظرات کاربران ( 0 )

دبيرعلمي اولين كنگره بين المللي علوم سلامت باروري و فرزندآوري گفت: هدف اصلي نهادهاي فعال حوزه سلامت به ويژه وزارت بهداشت اين است كه فاصله ازدواج تا فرزندآوري را كاهش دهند.

«به گزارش پزشکان ایران به نقل از ایرنا دكتر ناهيد اكبري امروز يكشنبه در نشست خبري دومين كنگره بين المللي توليد مثل و اولين كنگره بين المللي علوم سلامت باروري و فرزندآوري افزود: وزارت بهداشت برنامه ريزي هايي در اين حوزه تحت عنوان سلامت باروري يا باروري سالم در دست اجرا دارد.»
وي با اشاره به اينكه بايد فاصله زمان ازدواج تا اولين تولد فرزند خانواده و بين مواليد را كاهش دهيم، اظهار كرد: فاصله تولد فرزندان در برخي مواقع زياد است و بايد در اين زمينه برنامه ريزي لازم انجام گيرد.
دبيرعلمي اولين كنگره بين المللي علوم سلامت باروري و فرزندآوري به برنامه هاي وزارت بهداشت در اين زمينه اشاره كرد و گفت: كارشناسان بهداشت خانواده و متوليان سلامت خانواده با تمام توان و ظرفيت در تلاش هستند تا اين برنامه را اجرايي كنند.
وي، مشاوره قبل از ازدواج را از ديگر برنامه هاي وزارت بهداشت در اين زمينه اعلام كرد و گفت: در اين طرح بيشتر برروي سلامت روان زوجين و سلامت باروري آنها توجه دارد.
اكبري به استقبال مناسب ازاين كنگره اشاره كرد و گفت: از صاحب نظران بين المللي دانشگاه ها و مراكز تحقيقاتي مختلف دعوت به عمل آورده ايم تا تجربه خود را در حوزه سياست هاي خانواده اعم از ترويج زايمان طبيعي، كاهش سزارين و ترويج ازوداج سالم و سلامت رواني زوجين بهره ببريم.
وي به برگزاري پنل هاي تخصصي اين كنگره اشاره كرد و گفت: افق هاي فقهي در علوم سلامت باروري و فرزندآوري، جمعيت و افزايش فرزندآوري، سلامت مادر و ترويج زايمان طبيعي، رشد همه جانبه و تكامل ابتدايي كودك و ترويج سبك زندگي باروري سالم و نقش رسانه از جمله عناوين پنل هاي اين كنگره است.

دومين كنگره بين المللي توليد مثل، اولين كنگره بين المللي علوم سلامت باروري و فرزندآوري و دومين جشنواره برترين هاي حوزه توليد مثل به صورت همزمان از 29 تا 31 ارديبهشت ماه در سالن همايش هاي رازي تهران برگزار مي شود.

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

تبلیغات

نظر سنجـــی

نظر سنجی ای به ثبت نرسیده است

پر مخاطب ترین پزشکان