ورود کاربراندرخواست عضویت استان : شهر :

جستجو پیشرفته پزشکان

مشخصات فردی
نام پزشک :
نظام پزشکی :
جنسیت :
بیمه
نوع بیمه :
تخصص
تخصص :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :

جستجو پیشرفته مراکز پزشکی

مشخصات کلی
نام مرکز :
نوع بیمه :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :
« بازگشت به لیست اخبار
10 / 10
از 1 کاربر

برگزاری همایش سالیانه انجمن روانپزشکان ایران با رویکرد سلامت روان سی و سومین همایش سالیانه انجمن علم

دوشنبه 12 مهر 1395 | نظرات کاربران ( 0 )

«سی و سومین همایش سالیانه انجمن علمی روانپزشکان ایران با رویکرد توجه به موضوع سلامت روان و پیشگیری و درمان بیماری ها از روز 27 تا 30 مهرماه جاری برگزار می شود.»

به گزارش روز دوشنبه سایت پزشکان ایران به نقل از گروه علمی ایرنا ، دبیر اجرایی این همایش بر لزوم انجام کارگروهی در حوزه سلامت روان تاکید کرد و افزود: بدون همکاری حرفه ای نمی توان در حوزه سلامت روان، پیشگیری و درمان به نتیجه بهینه و مطلوب رسید.
دکتر محسن رحیم نیا گفت: فعالان حرفه های مختلف مرتبط با سلامت روان، در صورتی که بتوانند با تعامل و همدلی به کار تیمی و هماهنگ بپردازند، خواهند توانست از حداکثر ظرفیت خود برای پوشش دادن به همه نیازهای پیشگیری و درمان جامعه استفاده کنند.
رحیم نیا افزود: همچنین یکی از مهمترین اهداف همایش امسال، تلاش برای بازتعریف جایگاه هر یک از متخصصان این حیطه در ارتباط با بیماران است، تا بتوانیم بر اساس الگویی مورد توافق، در کنار هم برای هدف مشترک تامین سلامت روان جامعه تلاش کنیم.
وی اظهار کرد: به همین دلیل در این همایش، علاوه بر روانپزشکان از سایر تخصص های رشته های مرتبط دعوت شده تا با ایراد سخنرانی و شرکت در مباحث، درخصوص نحوه تعامل و همکاری به تبادل اطلاعات و تجربیات بپردازند.
تقویت کارگروهی بین روان پزشکان، متخصصان مغز و اعصاب، متخصصان اعصاب داخلی، جراحان مغز و اعصاب، پزشکان خانواده، روان شناسان، مشاوران، روان پرستاران و مددکاران اجتماعی ازجمله محورهای سی و سومین همایش سالیانه انجمن علمی روانپزشکان ایران است که در بیمارستان میلاد برگزار می شود.

 

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

تبلیغات

نظر سنجـــی

نظر سنجی ای به ثبت نرسیده است

پر مخاطب ترین پزشکان