ورود کاربراندرخواست عضویت استان : شهر :

جستجو پیشرفته پزشکان

مشخصات فردی
نام پزشک :
نظام پزشکی :
جنسیت :
بیمه
نوع بیمه :
تخصص
تخصص :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :

جستجو پیشرفته مراکز پزشکی

مشخصات کلی
نام مرکز :
نوع بیمه :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :
« بازگشت به لیست اخبار
10 / 10
از 1 کاربر

آخرین اخبار از ساختمان پلاسکو

پنجشنبه 30 دی 1395 | نظرات کاربران ( 0 )

ماموران اورژانس وآتش نشانی درحال تخلیه و آواربرداری ساختمان پلاسکو/45 مصدوم این حادثه آتش نشان هستند.

به گزارش سایت پزشکان ایران به نقل از ایرنا _مجتمع تجاری پلاسکو که ازصبح امروز پنجشنبه به دلیل آتش سوزی فرو ریخت اکنون تمامی نیروهای امدادی وآتش نشانان در حال تخلیه و آواربرداری هستند و 45 مصدوم این حادثه آتش نشان هستند.

سرپرست اورژانس کشور امروز پنج شنبه در گفت و گویی افزود: هفت نفر از این افراد به بیمارستان های تهران انتقال داده شدند و مابقی به صورت سرپایی مداوا شدند.
ساختمان تجاری پلاسکو در خیابان جمهوری تهران که از 8 صبح امروز پنجشنبه دچارحریق شده بود پس از سه ساعت و نیم تلاش ماموران امدادی به علت آتش سوزی گسترده فرو ریخت.
پیرحسین کولیوند اظهار داشت: اکنون تمامی نگرانی مسئولان، تعداد آتش نشانانی است که زیر آوار مانده اند که به همین منظور تمام نیروهای امدادی و آتش نشانی بسیج شده اند تا بتوانند آنها را از زیرآوار بیرون بکشند.
به گفته وی، اکنون 57 دستگاه آمبولانس، 10 دستگاه موتورآمبولانس و چند دستگاه اتوبوس آمبولانس در منطقه در حال ارائه خدمات امدادی هستند.
کولیوند اضافه کرد:اکنون تمامی بیمارستان های تهران در حالت آماده باش هستند و هنوز هیچکس از زیر آوار بیرون در نیامده است.
رییس پلیس راهور تهران و فرماندار تهران که درمنطقه حضور دارند در جمع خبرنگاران اعلام کردند: فقط ‌آتش نشانان درزیر آورهستند اما از تعداد آنها اطلاعی نداریم. مردم و مغازه داران پیش از فروریختن از ساختمان پلاسکو خارج شده بودند.
فرماندار تهران تاکید کرد که مشکل اصلی ازدحام جمعیت است و از مردم خواست منطقه را ترک کنند.

***هنوز وضعیت هیچ کدام از افراد یا آتش نشانانی که در زیر آوار مانده اند مشخص نیست.


وی ادامه داد:هنوز وضعیت هیچ کدام از افراد یا آتش نشانانی که در زیر آوار مانده اند مشخص نیست اما اورژانس کشور تعداد نیروهای امدادی را برای تخلیه این منطقه افزایش داده است
کولیوند ادامه داد: تعدادی از آتش نشان که در زمان فروریختن ساختمان پلاسکو به حاشیه ها پرت شده بودند، به بیمارستان های تهران از جمله سینا اعزام شدند اما هنوز آمار دقیقی از تلفات یا مصدومیت در دست نیست.
پلیس به دلیل احتمال نشت گاز درتلاش برای پراکنده کردن مردم از این منطقه است. همچنین حضور نیروهای پلیس برای ممانعت از حضور مردم در نزدیکی ساختمان فروریخته پلاسکو بیشمار است.
مغازه دارهای اطراف یا مغازه های خود را نگشوده اند و یا بلافاصله درب های فروشگاه خود را بسته اند.

***رئیس سازمان امداد ونجات:20تیم امدادی آماده عملیات آوار برداری در ساختمان پلاسکو هستند


رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت گفت: در حال حاضر 20 تیم امدادی آماده عملیات آواربرداری در حادثه آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو هستند.
مرتضی سلیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: به همین منظور 70 نفر از نیروهای امدادی برای آواربرداری همکاری جدی دارند تا بتوانند نسبت به امدادرسانی اقدام کنند.
وی تصریح کرد: همچنین 10 دستگاه آمبولانس، هشت خودروی کمک دار، دو تیم «زنده یاب» و هشت قلاده سگ زنده یاب به محل حادثه اعزام شدند.
سلیمی ادامه داد: به طور یقین تمام تلاش خود را برای خارج کردن افراد گرفتار در این حادثه را به کار می گیریم.

 

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

تبلیغات

نظر سنجـــی

نظر سنجی ای به ثبت نرسیده است

پر مخاطب ترین پزشکان