ورود کاربراندرخواست عضویت استان : شهر :

جستجو پیشرفته پزشکان

مشخصات فردی
نام پزشک :
نظام پزشکی :
جنسیت :
بیمه
نوع بیمه :
تخصص
تخصص :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :

جستجو پیشرفته مراکز پزشکی

مشخصات کلی
نام مرکز :
نوع بیمه :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :
« بازگشت به لیست اخبار
10 / 10
از 1 کاربر

بیمارستان سیار شهید شوشتری در تایباد برپا شد

ﺳﻪشنبه 3 اسفند 1395 | نظرات کاربران ( 0 )

«بیمارستان سیار 120 تختخوابی سردار سرلشکر پاسدار شهید نورعلی شوشتری به منظور خدمت به مردم از سوی مرکز بهداری شمال شرق نیروی زمینی سپاه در بخش کاریز منطقه عمومی تایباد و در دومین روز از برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص) 11 بر پا شد. »

به گزارش سایت پزشکان ایران به نقل ازایرنا_این بیمارستان سیار 120 تختخوابی که با استقبال مردم بخش کاریز شهرستان تایباد روبرو شده است، خدمات مختلف کلینیکی و پاراکلینکی را به مردم مراجعه کننده ارائه می کند.
این بیمارستان سیار بعد از افتتاح رسمی از سوی سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه و سایر مسئولان مرکز بهداری رزمی نزسا در شمال شرق ،بلافاصله خدمات مختلف کلینیک های تخصصی از جمله ارتوپدی، قلب و عروق، داخلی و گوارش، چشم پزشکی، مغز و اعصاب، زنان و زایمان، جراحی عمومی، عفونی، گوش و حلق و بینی را به مردم منطقه ارائه کرد.
مردم مراجعه کننده همچنین از خدمات پاراکلینیکی از جمله آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، دندانپزشکی، سی.تی. اسکن. بینایی سنجی و پزشک عمومی برخوردار شدند.ارائه آموزش های مختلف از جمله تغذیه برای مبتلایان به چربی بالا و کبد چرب، تغذیه برای بیماران مبتلا به فشارخون، تغذیه جهت بیماران قلبی و عروقی از دیگر خدمات این بیمارستان سیار ۱۲۰ تختخوابی به مردم محروم و کم تر برخوردار مراجعه کننده است که همه این خدمات به رایگان انجام می شود.

 

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

تبلیغات

نظر سنجـــی

نظر سنجی ای به ثبت نرسیده است

پر مخاطب ترین پزشکان