ورود کاربراندرخواست عضویت استان : شهر :

جستجو پیشرفته پزشکان

مشخصات فردی
نام پزشک :
نظام پزشکی :
جنسیت :
بیمه
نوع بیمه :
تخصص
تخصص :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :

جستجو پیشرفته مراکز پزشکی

مشخصات کلی
نام مرکز :
نوع بیمه :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :
« بازگشت به لیست اخبار
10 / 10
از 1 کاربر

تبلیغات داروهای رفع مشکلات جنسی کاذب است

یکشنبه 8 اسفند 1395 | نظرات کاربران ( 0 )

«رئیس انجمن اورولوژی خراسان رضوی گفت: تبلیغات گسترده داروهای رفع مشکلات و ناتوانیهای جنسی در مردان کاذب است و عوارض مختلفی را برای مصرف کنندگان در پی دارد.»

به گزارش سایت پزشکان ایران به نقل از ایرنا_دکتر محمد اصل زارع روز شنبه در نشست خبری به مناسبت 'هفته سلامت مردان' در جمع خبرنگاران افزود: هم اکنون در شبکه های مختلف ماهواره ای، شبکه های اجتماعی و در قالب پیامک تبلیغات گسترده ای در زمینه رفع مشکلات جنسی ارائه می شود که عوارض مختلفی را برای فرد مصرف کننده به دنبال دارد. مصرف هر گونه دارو برای رفع مشکلات جنسی باید از طریق تجویز پزشک متخصص صورت گیرد و این داروها نیز باید مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد.
رئیس انجمن اورولوژی خراسان رضوی عوارض کبدی، خونی، تاثیر در ناباروری، عوارض قلبی و عروقی و ناباروری را از جمله آسیبهای ناشی از مصرف خودسرانه داروهای رفع مشکلات جنسی در مردان عنوان و بیان کرد: ممکن است این داروها در کوتاه مدت اثرات مقطعی داشته باشند اما زیان آنها خیلی بیشتر از فایده شان است.
وی به شیوع ناتوانی جنسی در مردان اشاره و بین کرد: افسردگی، مسائل روحی و روانی و استرس نقش 90 درصدی در ایجاد این مشکل دارند.
دکتر اصل زارع بیماریهای جسمی، مصرف داروهای مختلف، افزایش فشار خون، مصرف روان گردانها، دیابت و بیماریهای قلبی و عروقی را از مهمترین علل ناتوانی جنسی در مردان عنوان کرد.
وی به دیگر بیماریهای اورولوژی شایع در مردان نیز اشاره و بیان کرد: هم اکنون سرطان پروستات شایعترین سرطان در میان مردان شناخته شده که در سنین بالای 50 سال رخ می دهد.
او میزان ابتلا به سرطان مثانه را نیز در بین مردان شایعتر از زنان اعلام و بیان کرد: اعتیاد به مواد مخدر، مصرف سیگار و در معرض مواد شیمیایی سرطان زا قرار داشتن از علل بروز سرطان مثانه به شمار می روند.
رئیس انجمن اورولوژی خراسان رضوی افزود: در سیگار سه هزار ماده سمی و مضر برای بدن وجود دارد که می تواند باعث افزایش تکثیر سلولی و ایجاد انواع سرطانها و بیماریها شود.
وی پیرامون افزایش میزان ناباروری نیز گفت: 13 تا 18 درصد زوجها در خراسان رضوی و کشور دچار ناباروی هستند که عوامل مختلفی از جمله افزایش سن ازدواج در ایجاد نازایی در مرد و زن دخیل می باشد.
او افزود: مردان به تنهایی 30 درصد و زنان به تنهایی 30 درصد در نازاییهای نقش دارند و 40 درصد از ناباروری علل مشترک دارد یعنی مرد و زن در ایجاد آن دخیل هستند.


یکم تا هفتم اسفند ماه هفته ملی سلامت مردان نامگذاری شده است.

 

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

تبلیغات

نظر سنجـــی

نظر سنجی ای به ثبت نرسیده است

پر مخاطب ترین پزشکان