ورود کاربراندرخواست عضویت استان : شهر :

جستجو پیشرفته پزشکان

مشخصات فردی
نام پزشک :
نظام پزشکی :
جنسیت :
بیمه
نوع بیمه :
تخصص
تخصص :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :

جستجو پیشرفته مراکز پزشکی

مشخصات کلی
نام مرکز :
نوع بیمه :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :
« بازگشت به لیست اخبار
10 / 10
از 1 کاربر

تمدید مهلت ارسال مقاله به بزرگترین رویداد پژوهشی حوزه علوم بهداشتی

شنبه 19 فروردین 1396 | نظرات کاربران ( 0 )

سایت پزشکان ایران-در این همایش به جدیدترین مباحث و موضوعات مرتبط با رشته‌های حوزه بهداشت نظیر بهداشت حرفه‌ای، بهداشت محیط، بهداشت عمومی، اپیدمیولوژی، مدیریت خدمات بهداشتی، آموزش بهداشت و ... پرداخته می‌شود.

مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه دهمین همایش تازه‌های علوم بهداشتی کشور بعنوان بزرگترین رویداد پژوهشی حوزه علوم بهداشتی، تا ۳۱ فروردین ماه امسال تمدید شد.

دهمین همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی کشور با همکاری بسیج دانشجویی و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ۲۰ اردیبهشت ۹۶ در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد.

به گفته سعید غفاری، دبیر اجرایی این همایش، در کنار ارائه مقالات علمی در قالب سخنرانی و پوستر، شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناوری فعال در زمینه علوم بهداشتی در سراسر کشور نیز فرصت ارائه خدمات، توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود را خواهند داشت.

وی افزود: در این دوره برای اولین بار با توجه به اهمیت و ضرورت رسانه در علوم بهداشتی کشور، بخش ویژه مسابقه برترین فیلم کوتاه آموزشی مرتبط با مسائل بهداشتی در نظر گرفته شده که به برگزیدگان این بخش جوایز ویژه اهدا می‌شود.

غفاری در خصوص جزئیات ارسال فیلم‌های کوتاه آموزشی توضیح داد: تمام آثار بصورت مستقل و تجربه گرا باید در یکی از قالب‌های (مستند، داستانی، تجربی، انیمیشن) با موضوعاتی در راستای همایش بخصوص در ایجاد آگاه‌سازی، کسب‌وکار و گسترش توانمندی و کارآفرینی در دانشجویان رشته‌های علوم بهداشتی ارائه شود. حداکثر مدت زمان فیلم ۵ دقیقه با رعایت استانداردهای فنی باشد و آثار نباید در شبکه‌های تلویزیونی و مجازی نمایش داده شده باشند.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علاقه‌مندان جهت ارسال مقالات علمی و همچنین فیلم‌های کوتاه آموزشی می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.ihsc.bsbmu.ir مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره با شماره ۰۹۳۸۱۹۸۰۵۹۴ تماس بگیرند.

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

تبلیغات

نظر سنجـــی

نظر سنجی ای به ثبت نرسیده است

پر مخاطب ترین پزشکان