ورود کاربراندرخواست عضویت استان : شهر :

جستجو پیشرفته پزشکان

مشخصات فردی
نام پزشک :
نظام پزشکی :
جنسیت :
بیمه
نوع بیمه :
تخصص
تخصص :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :

جستجو پیشرفته مراکز پزشکی

مشخصات کلی
نام مرکز :
نوع بیمه :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :
« بازگشت به لیست اخبار
10 / 10
از 1 کاربر

سود سهام عدالت 4 گروه باقی مانده

ﺳﻪشنبه 24 بهمن 1396 | نظرات کاربران ( 0 )

در 12 بهمن 96 سود سهام عدالت 16 گروه به حسابشان واریز گردید که 4 گروه باقی مانده . سید جعفر سبحانی مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی در این خصوص افزود : سود سهام عدالت گروه های باقی مانده به زودی به حسابشان واریز می گردد .

به گزارش سایت پزشکان ایران ؛ سید جعفر سبحانی مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: در دوازدهم بهمن ماه مصادف با شروع دهه فجر سود 22 درصد از مشمولین که شامل 16دهک بودند و مبلغ حدود 600 میلیارد تومان به حسابشان واریز شد.

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه پایان سال مالی برخی از شرکتهای موجود در سبد سهام خرداد ماه است، گفت: تعداد اندکی از شرکتهای موجود در سبد سهام عدالت پایان سال مالی آنها مربوط به خرداد ماه سال آینده می شود ولی با مذاکراتی که با این شرکتها انجام شده مقرر است تا در کوتاه ترین زمان ممکن تا قبل از نوروز 97 سود به حساب سازمان خصوصی سازی واریز و بین مشمولین باقی مانده تقسیم شود.

وی در انتها خاطر نشان کرد: سود مشمولین 4 گروه حدودا 80 هزار تومان و سود 16 گروه دیگر 150 هزار تومان است که تمام تلاش خود را می کنیم تا پایان سال 96 سود سال 95 را به صورت کامل تسویه کنیم.

 

   ( عضو کانال تلگرامی شوید لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید )

 

اخبار پزشکی (پزشکان ایران) 

  مطالب پیشنهادی


 

 

 

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

تبلیغات

نظر سنجـــی

نظر سنجی ای به ثبت نرسیده است

پر مخاطب ترین پزشکان