ورود کاربراندرخواست عضویت استان : شهر :

جستجو پیشرفته پزشکان

مشخصات فردی
نام پزشک :
نظام پزشکی :
جنسیت :
بیمه
نوع بیمه :
تخصص
تخصص :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :

جستجو پیشرفته مراکز پزشکی

مشخصات کلی
نام مرکز :
نوع بیمه :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :
« بازگشت به لیست اخبار
10 / 10
از 1 کاربر

بررسی روش درمانی نوین اختلال خواب در کنگره بین المللی راینولوژی

دوشنبه 9 مرداد 1396 | نظرات کاربران ( 0 )

رئیس ششمین کنگره بین المللی راینولوژی و جراحی پلاستیک صورت با اشاره به برنامه ارائه جدیدترین دستاوردهای راینولوژی و جراحی پلاستیک در این کنگره گفت: جراحی نقایص مادرزادی سر و صورت و اختلالات خواب نیز در این کنگره بررسی می شود.

به گزارش سایت پزشکان ایران به نقل از ایرنا ؛ دکتر ابوالحسن قیصری با اشاره به برگزاری ششمین کنگره بین المللی راینولوژی و جراحی پلاستیک صورت اظهار کرد: محورهای اصلی این کنگره شامل جراحی آندوسکوپی سینوس و قاعده جمجمه، جراحی پلاستیک صورت و بینی، جراحی نقایص مادرزادی سر و صورت و اختلالات خواب است.
وی افزود: این کنگره به صورت دوسالانه همواره با حضور پزشکان سرشناس، جراحان و اساتید دانشگاه های معتبر دنیا همچنین با حضور گسترده متخصصان داخل کشور از رشته های گوش و حلق و بینی، جراحان پلاستیک، متخصصان پوست، جراحان فک و صورت و سایر رشته های مرتبط برگزار می شود.
رئیس ششمین کنگره بین المللی راینولوژی و جراحی پلاستیک صورت گفت: در سال های اخیر مهمانان زیادی از کشورهای همسایه برای ارتقای سطح آموزشی خود در این کنگره شرکت کرده اند و برگزاری کنگره نتایج مفیدی برای آنان به همراه داشته است.
قیصری اضافه کرد: مباحث ششمین کنگره راینولوژی و جراحی پلاستیک صورت در سه روز در قالب سخنرانی، کارگاه های آموزشی و میزگرد برگزار می شود و آخرین دستاوردهای علمی دنیا، تجارب و پیشرفت حوزه های مختلف در چهار سالن توسط مهمانان خارجی و متخصصان داخلی به اشتراک گذاشته می شود.
وی ادامه داد: این امر فرصت مناسبی را برای همکاران کشور ما به وجود می آورد تا ضمن آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی دنیا از نظر علمی به غنای کاری خود اضافه و در عین حال تجربه و مهارت های خود را ارائه کنند تا با اساتید بین المللی به نقد و بحث گذاشته شود.
ششمین کنگره علمی بین المللی راینولوژی و جراحی پلاستیک صورت انجمن علمی راینولوژی ایران در یکم تا سوم آذر ماه سال جاری سال در مرکز همایش های رازی برگزار می شود.

 

 

اخبار پزشکی(سایت پزشکان ایران)
مطالب پیشنهادی

 

 

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

تبلیغات

نظر سنجـــی

نظر سنجی ای به ثبت نرسیده است

پر مخاطب ترین پزشکان