ورود کاربراندرخواست عضویت استان : شهر :

جستجو پیشرفته پزشکان

مشخصات فردی
نام پزشک :
نظام پزشکی :
جنسیت :
بیمه
نوع بیمه :
تخصص
تخصص :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :

جستجو پیشرفته مراکز پزشکی

مشخصات کلی
نام مرکز :
نوع بیمه :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :
« بازگشت به لیست اخبار
10 / 10
از 1 کاربر

برگزاری کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق با حضور 30 سخنران خارجی

ﺳﻪشنبه 10 مرداد 1396 | نظرات کاربران ( 0 )

دبیرانجمن آترواسکلروز ایران از بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه قلب با حضور متخصصان ایرانی و 30 متخصص خارجی در نوزدهمین کنگره تازه‌های قلب و عروق در روزهای 21 تا 24 شهریورماه خبر داد.

به گزارش سایت پزشکان ایران به نقل از ایرنا ؛ دکتر مسعود اسلامی افزود: در این همایش تمام مباحث مربوط به رشته قلب و عروق شامل بیماری‌های عروق کرونر، سکته‌های قلبی و مغزی، بیماری‌های عضله قلب، بیماری‌های دریچه‌ای، نامنظمی‌های ضربان قلب و روش‌های درمان، بیماری فشار خون، روش‌های مختلف تصویربرداری قلب، داروهای جدید، بیماری‌های عروقی، بیماری‌های قلبی زنان، بالا بودن چربی خون، چاقی و عوارض قلبی- عروقی ناشی از چاقی بررسی می شود.
فوق تخصص قلب و الکتروفیزیولوژی یادآور شد: علاوه بر متخصصان قلب، متخصصان سایر رشته‌ها نظیر جراحی قلب ، مغز و اعصاب، طب اورژانس، داخلی، بیهوشی قلب و قلب اطفال و همچنین بیش از 250 نفر سخنران و هیات رئیسه از اساتید کشور و حدود 30 سخنران از آمریکای شمالی، انگلیس، آلمان، فرانسه، اتریس، اسپانیا، ایتالیا، ژاپن، اتریش، جمهوری چک در این کنگره حضور خواهند داشت.
اسلامی با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته مقالات ارسالی دوبرابر شده و به حدود 200 مقاله رسیده است، افزود: علاوه بر سخنرانی‌های اساتید داخلی و خارجی قسمتی از کنگره به معرفی مقالات تحقیقی به صورت سخنرانی یا پوستر اختصاص دارد.
دبیر علمی برگزاری نوزدهمین کنگره تازه‌های قلب و عروق بیان کرد: در کنگره امسال که در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود، به روش‌های تصویربرداری قلب، نظیر اکو، سی تی اسکن و ام آر آی توجه خاص شده و یک روز سالن اصلی به این مهم اختصاص داده شده است.
وی یادآور شد: این کنگره با همکاری انجمن‌های مختلف قلب نظیر انجمن قلب ایران، انجمن الکتروفیزیولوژی، انجمن اکوکاردیوگرافی، انجمن اینترونشنال کاردیولوژی، انجمن سکته مغزی ایران، دانشگاه علوم پزشکی تهران و حمایت‌ها و مساعدت‌های وزارت بهدشت و وزارت امور خارجه برگزار می‌شود.
دبیر انجمن آترواسکلروز ایران خاطرنشان کرد: شرکت رزیدنت‌ها و فلوشیپ‌های قلب با معرفی‌نامه بخش های مربوطه رایگان است.

اخبار پزشکی(سایت پزشکان ایران)
مطالب پیشنهادی
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

تبلیغات

نظر سنجـــی

نظر سنجی ای به ثبت نرسیده است

پر مخاطب ترین پزشکان