ورود کاربراندرخواست عضویت استان : شهر :

جستجو پیشرفته پزشکان

مشخصات فردی
نام پزشک :
نظام پزشکی :
جنسیت :
بیمه
نوع بیمه :
تخصص
تخصص :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :

جستجو پیشرفته مراکز پزشکی

مشخصات کلی
نام مرکز :
نوع بیمه :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :
« بازگشت به لیست اخبار
10 / 10
از 1 کاربر

زخم‌های بیش از 15 روز در دهان را جدی بگیرید

چهارشنبه 1 شهریور 1396 | نظرات کاربران ( 0 )

رئیس انجمن دندانپزشکان ایران شاخه اصفهان با اشاره به نقش دندانپزشکان در تشخیص سرطان دهان گفت:هر زخمی در دهان که بیش از 15 روز باقی بماند حتما باید برداشته شود و تحت آزمایش های لازم قرار گیرد.

به گزارش سایت پزشکان ایران به نقل از ایرنا ؛ دکتر ناصر پور ابراهیم امروز چهارشنبه در افتتاحیه کنگره دندانپزشکی نقش جهان در اصفهان افزود: در بسیاری از موارد در هنگام بروز زخم اولیه در دهان ممکن است بیمار از وجود آن اطلاع نداشته باشد و هنگامی که برای انجام اعمال دندانپزشکی و گرفتن عکس از فک به دندانپزشک مراجعه می کند این مشکل تشخیص داده شود.
وی با اشاره به برگزاری کنگره دندانپزشکی نقش جهان گفت: جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه دندانپزشکی در این کنگره که 1 تا 3 شهریور در هتل عباسی اصفهان برگزار می شود ارائه خواهد شد و علاوه بر نقش دندانپزشکان در تشخیص به موقع بیماری‌هایی همچون سرطان دهان، بررسی عوارض ایمپیلنت ومشکلات رایج در دندانپزشکی اطفال، نیز در این کنگره ارائه می شود.
پور ابراهیم گفت: موضوعاتی دیگر همچون نحوه تراش و نکات کلینیکی درمان با اس اس کراون در دندان های شیری ، روش های پرکردن کانال در اندودنتیکس و آشنایی با انواع سمان و روش های کاربرد آن در این کنگره از طریق کارگاه های عملی توسط اساتید برجسته این رشته ها ارائه خواهد شد.

  ( عضو کانال تلگرامی شوید لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید )

 

 

اخبار پزشکی(پزشکان ایران)
مطالب پیشنهادی

 

 

 

 

 

 

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

تبلیغات

نظر سنجـــی

نظر سنجی ای به ثبت نرسیده است

پر مخاطب ترین پزشکان