ورود کاربراندرخواست عضویت استان : شهر :

جستجو پیشرفته پزشکان

مشخصات فردی
نام پزشک :
نظام پزشکی :
جنسیت :
بیمه
نوع بیمه :
تخصص
تخصص :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :

جستجو پیشرفته مراکز پزشکی

مشخصات کلی
نام مرکز :
نوع بیمه :
موقعیت مکانی
استان :
خیابان :
« بازگشت به لیست اخبار
10 / 10
از 1 کاربر

همایش بین المللی تغذیه در مشهد گشایش یافت

چهارشنبه 15 شهریور 1396 | نظرات کاربران ( 0 )

'همایش بین المللی تغذیه، از تحقیقات علوم پایه تا مداخلات بالینی' روز چهارشنبه طی مراسمی با حضور متخصصان و کارشناسان داخلی و خارجی در مشهد گشایش یافت.

به گزارش سایت پزشکان ایران به نقل از ایرنا ؛ دبیرکل همایش بین المللی تغذیه در این مراسم به اهمیت تغذیه و نقش آن در ایجاد و پیشگیری از بیماریها اشاره و بیان کرد: همایش بین المللی تغذیه فرصتی ارزشمند و زمینه ساز تحولات مثبت در راستای بهبود تغذیه و سلامت در کشورمان به شمار می رود.
دکتر علی غیورمبرهن افزود: در این همایش 40 سخنران از کشورهای فرانسه، مالزی، ایتالیا، مصر، سوئیس، آمریکا، انگلیس، اتریش، پاکستان و افغانستان حضور دارند.
وی ادامه داد: همایش بین المللی تغذیه از تحقیقات علوم پایه تا مداخلات بین المللی با همکاری سازمانهای بین المللی از جمله سازمان بهداشت جهانی، یونسکو، انجمن بیولوژی مولکولی آمریکا و انجمن تغذیه اندونزیایی برگزار شده است.
او گفت: شخصیتهای علمی برجسته ای همچون پروفسور سالوادور نامزد جایزه نوبل از انگلستان، پروفسور پارک نماینده یونیسف در ایران و نماینده سازمان بهداشت جهانی در قاهره از میهمانان برجسته این همایش هستند.
وی افزود: از 745 مقاله پذیرفته شده در همایش 120 مقاله در قالب سخنرانی و 625 مقاله در قالب پوستر با موضوعاتی همچون سرطان ، چاقی، سندروم متابولیک، تغذیه در بیماران قلبی و مغزی، تغذیه در بیماران خاص و نانوفوتها ارائه می شوند.

( عضو کانال تلگرامی شوید لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید )

اخبار پزشکی(پزشکان ایران) 
 مطالب پیشنهادی
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

تبلیغات

نظر سنجـــی

نظر سنجی ای به ثبت نرسیده است

پر مخاطب ترین پزشکان